Bodoh!

satu kesalahan yg besar! tadelahhh, aku sign up utk mobile facebook tuh. then dye kate show num on profile. aku cancel lahh yg appear tuh. patuhh, aku pon bolehh pkai facebook gune telefon bimbit je. then aku signout.. ta sampai 10mint, ade org kol, ade org msj. mntk na couple. inat aku terdesak ke na bercinta dgn diaaa? kepala shitto! aku mmg lau na knl pkai fon neyy, aku kurang lyn sket sbb tah2 penyangakk ke. patuh dye ckp dye H, kwn abg akuu. adekah sbb dye kwn abg aku, so aku perlu lyn dye baik2, dye kol nostop, siap mntk num maxis akuu. haishh~ dye gtau dye dpt num dr info facebook. WTF*watefakk. aku teros berlari g bilik, bkk lappy. perghh tanak lembap lahh lak kan kan. bengkek je. ble dahh on lappy aku un cepat2 on 'Google Chrome;. intenet lakkk probb! NOOOOOB! patuh ble da on9 sekejapan tuh, dptla aku del num aku yg show kat info aku tuh. grrr, babiiik punya FB! aku da select daaah yg aku tanak show num. pehal kau sshkan idop akuu? tapasal ade org kol aku nonstop, tapasal ade org kol akuu mintak layan pancut. pundeeeek! geliiiii laaah:(
p/s: ssh na tdo mlm td smpai terpakse silent hp, tutup vibrate skali.grrr! bodoh punya penyangak,grrr. B O D O H!

mood: tade sape tmpat ngadu
lagu: Fuck You by sendiri punya laguuuu *bengang ta abes lg