Sekatil Bersama:)

akuuu na tanak, kene gak setel bnde nehh. so aku decide na tdo umaah mysara malik. then 1st janji around 8-9 cmtuh aku smpai. then IC bapak akuu lak tade. haishh, serangan maut betol ahh. ok tggu punyer tggu, kol lahh beliau:
____________________________________
Me: papa ktne? sal ta blk lg?
He: im working ok!
Me: ur IC photocopy?
He: dtg sini amek lau na cpt. aku byk kje
Me: ok, duit skali tau!
____________________________________
then bergeraklahh dgn abg aku, menuju ke opis bapak akuu. smpai2 je kol dye takdapat sbb dye tga oncall dgn customer myb. so abg aku bg kunci opis, aku pon naik ats. yess ohh yess! mmg dye tga ondaline dgn customer. ckp punya ckp tanak lame lakk sbb ade prob dgn invois katenyer. aku tnjuk sign, da pukol 10! dye bls dgn sign*naty kejap. aku pon tggguuuuu jek lahh. then FINALLY, dptlah duit RM20 + RM50. cmpor duit aku RM20, so RM 40 aku bg abg akuu*blaja math:) smpai je dpn giant batu caves tuh, aku da smgt gile "abg, kau corner kanan, patuh msk kiri, kau straight patuh msk kanan". stil ta jupe lorong na g umah my tuh. last last jupe shell. haha lancreet. da tanak cter byk, akak my soh dye amek je aku kt shell tuh:) my dtg bersama mini kancil nyaa. masok masok kete je dye ckp "kau neyh myaa. da lebeh 10x dtg umah aku pon blh lupe". HAHA:D aku inat umh kau. na simpangg tuh jek ta inat:P
mlm tuh dibilik my: 'my, bilik kau byk barang gedik gedik kan? rajen kan kau cuci gmba neyh sume bt frame lagi. smpai bilek akuuu, abes kosong ahh. haha.' then spnjg mlm tuhh, ktorg story macam2. kutuk2, gelak2, bt cam itu rumah tyada org yg punya. then dlm gelak2 tuh, my tnjuk 1sudut, ade 2lampu meje. kt tgah antare 2lampu tuh ade gmba my. 'Emma ckp, dah mcm cine mati dah'. haha! yerp. mourning dohh! then ktorg ade bukak 1topik tuh, cter sal sumone. elok plakk ble abes je cter tuh, tht guy msj akuu. haha! cam tautau je. ble bunyik mesej msk je, my cepat2 dekat nan aku. dye na sebok gak bce. haha:D my ckp dye da jd tempat Aduan Rakyat. borak nyer borak, my ckp: 'aishh mya. aku takire. aku na gak cter nan kau sal cter nightmare tuh. seram sial. macaam.. macaam.. macaam'. haha, byk kan mcm dye? tp aku setie menanti.
ble abes je dye cter dan dye berpuas hati dgn olahan cter nyer tuh, aku terasa ingin menjejakkan kaki ke panggung utk menatap sndri wayang filem bergambar itu. diam dlm 2mint then aku tnyer my,
__________________________________
Me: my, penah tak kau termenung b4 tdo, then ade org tenung kau kt tgkap tuh?
Her: aku da sepak pale kau br kau tau. dhla br pas cter sal nightmare. mya, kau ta nantok ke?
Me: tak! sll kat umah, time nehh br aku na update blog wehh. haha*jam kol 1pg
Her: Emma rituh, kol 12 da flat dah.
Me: haha, yeke? takpe mlm neh kte borak smpai lebam
_________________________________
the cter cter lagiiiii, smpai my da nantok. haha, kol 2lebeh, my tdo. aku pon. aku pasang lagu My Heart Will Go On by Kenny G. abes syahduuu ohh:) kol 5pg terbangun. malaikat kejotkan soh qiamulail kot! tp kuantiti syaitan ag byk, so smbong tdo balekk:D then terbangun, tgk jam dah 9pg! makaihhh, gelap dohh. aku inat br kol 6 sesubuh alaaam ke kan? haha:D
__________________________________
Me: my, mlm td kau berdengkur wehh
Her: yeke? npe kau tak tolak je akuu?
Me: taknak lahh. aku amek bantal love tuh jekk. so kau cam tergerak sket, kau diam. ta lame patuh kau sambung balekk. haha:D
Her: yeke? takpe len kali kau tolakk je aku.
Me: tp kan my, mlm td bler aku lunjur kaki, aku trase bulu2 dohh kat kaki akuu. trs cam cacing aku. haha
Her: zoro kot. sbb dye sll ske tdo dlm bilik akuu.
___________________________________

then mandi2, siap ape sumer. my pkai tdung cam Siti Nurhaliza baaai. hahaha!then g amek mz kat umahh dye. tanak kedalam huluuu lak kan? dulu akuu da pnah smpai: time bfday anis senior. my kate tempat jin berak. haha:D dlm kete, cter cter nan dorg. kutuk kutuk Lady Gaga lagiii.
Lokasi: Depan umah Mz.
my ckp, pagar2 grill2 tuh sumer En. Rahman yg bt:)

patuh g skolah, dpt tndatgn pengetue cam men PETIK JARI jekk. sumpa senang gile. He's Handsome, Hot bebeh, andd Polite:) then g mekdi. otw pegi tuh my ckp: 'kan betol aku ckp mya. kau tgk mz, dah tdo da kan' situasi cr park:abg mekdi tuh da soh puseng kanan tok park. sampai myyy, dy g u turn kt kiri. mmg mendapat ahh park kan kan. haha:D mz da bahan bahan da. haha. balek dr mekdi, g umah mz. lepaklepakk jup. patuh aku da cam kelamkabot na crk bank. sume sbb abg aku. BODOH! haha. ble pas cucuk wang, my suggest bia dye anta smpai puchongg. haaa, kan sng ckp cmtuh my. tp aku support dwet myak tol sume ahh. tp las las ta jadii sbb abg aku pon otw amek akuu dahh:) pheww~ what a day. tenggs to Mysara Malik andd Mizie Rahman:)
penaaat. tp sangat berpuas hati sbb dpt jupe mereka. pasni tatau ble lagii kan kan. btw my, kau sweet sgt pkai tdung CT nehh:)


mood: penat lelah sukaria
music: You're Not Alone by Michael Jackson