Sis Aynal

tbe tbe ase na ber-bloggie sal awek sorg neyhh. membuak buak plus meledak prasaan na taip sal dye. tatau nape.tatau na cter pe sal dye, dpt tulis sikeeet pon jd lahh*menyangaaap. hee, dye neyh senior akuu time skul teknik dulu. wahhh! itu masa, sy di kalangan senior sgt HOT*bpak na prasaan:D yelahh bkn hot sbb lawaaa ke, top tercantikk ke. tp name aku cukop panas dikalangan senior dgn suke bt palat kat senior. antaranyaaa:
  • bwk hp tanpa izin
  • ta bg slm ble bertembungg
  • mls trun prep
  • bgn lmbt
  • mls solat subuh
  • FLY ASRAMA
sll sgt da name aku neyh jd sebutan. yalahh, ble hati tak rele kat SMTG tuh, mcm2 buleyy jadi.haha, so na cter sal sis aynal neyh . yeahh , she's cute. satuuuu je aku ta suke sal dye neyh . kedekut gyle na sengih . yela kaaak, sy tau sy wanted so mcm ta amek kesah sgt ble para senior tanak sengih balek kat akuu . haha , tym tuh rapat dgn senior dorm (E3 + E7) sbb senior2 neyhh gaaak yg same pale nan akuu . dorg pon kaki mls trun prep gak neyh . hoho =O
alkisah bermula blh bergaul dgn dye ble ade prog ape tah*da lupeee, yg memrlukan lwn nasyid interblok. aku msk nasyid? wahhh! gantengg sehh. haha, dorg bt audition ala ala AF tuh haa . so sy neyh berserta 2 rakan lagi menjadi penyanyi solo . asal solo pdhal 3 org kan ? haha , sbb tiap org ade bwk lagu yg berlainan . mmber da stok bahan: mya nyanyi nasyid? bergegar skolah neyh! haha, sabaa je lahh kan kan. patuh aku buat jugaaak demi BLOK TERCINTAAA! go ehsan go!
antara org yg bertungkus lumus membasuh suara saya adelah sis mira , sis anis , andd sis aynal . sis aynal ade suare yg sedaaaaap sgt. mcm ni laaah mya: 'dibumi laut dan diudaaaraaa'. haha, cam klaka bler inat blk. act, tatau pon na cter ape. cume na dikenang sikett je sal senior yg berjasa menjayakan prog inter-blok tuh smpai leh menang juara lagi. mase ari pengumuman pemenanggg, sis mira excited gilaaaaa pggl aku dr tepi dewan soh aku amek adiah ats pentas. time tuh first time aku merase perasaan sebena senior dan junior sebenanyer berkawan:)





diantara gmba beliau yg menjadi pilihan hati utk anda tatap. she's gorgeous right:)

mood: aynalmarlyzamansor:)
current music: My Heart Will Go On by Celine Dion