Berhabuk!

haha, yess . mmg da berhabuk da nihhh. sumpa lame gile ta menaip kat sini. sume gare gare mya amek f6 . erm , bile dikenang balek , skg mmg sume da bt hal masing2 . sape yg blaja , g blaja . sape yg ta blaja , bekerja . dulu lau time skolah ta penah na pk mase depan . asek igt main main main jekk . kua result br masing2 mencirit . erm , nway im satisfy dgn life skg neh . teratur(walau kibot dgn keje blambak sane sini tak bersiap). ibu ayah , harapanmu aku dukung . aku tau jalan yg aku hadapi nih bukanla jalan yg mudah dan aku harus bekerja keras utk itu . tp bile ku renung wajah tuwe kalian , semangat itu yang aku perlukan . satu perasaan yg tak dapat ku katakan dengan perkataan . ibu ayah , aku ingin menjadi ank yg patuh , yang dpt dijulang apabila kejayaan ku dihampar dihadapan kalian . aku akan berjaya . doakan perjuangan ank mu ini .


lovee;
myasarra