Hari Indah plus F**k

Halllloooo malaya. Dah lama aku tak bertaip taip kan? Takpeee, aku busy. Plus, rase malas nak menaip. HAHA:D Wehh wehh, aku de HOT STORY! Nak tau alkisah? Ayuhh, kite buzz~

Arini aku jumpe kekasih pujaan. Yepp, KEKASIH PUJAAN! Diek hamekkk andd kami berpusing pusing area teeeetttt! Hoyehh, cam bes je dapat jupe beliau nih. Then dalam kete tuh, oncall jup dgn sygs(cuya). Rindu wehhh! Patut ari nih jadi a part of my sweet memory tp all ruins upside down because of this shitto person. Semuanya start~


Situasi: Cuya kol tp jadi miskol sbb tak pickup. Tak prasan ade kol. Then kol balek.
Me: Haa, nape nyahh?
Cuya: Aku tga on ym dgn zai nih.
Me: Ohh then?
Cuya: kau dengan sape tuhhh? Alang?
Me: Yeszaaa. Pe kau nak cter tuh smpai kne tnye aku dengan sape?
Cuya: Sal alang. Nih haa Z burukkan name jantan kau.
Me: Pehal? Kau cter skg?
Cuya: jhwe gchbkjnhfjke gie.hrfoeigfero
Me: Choppp choppp! Kau cter blek dr mule. Tadi line tak brape ganteng lahh. *buat loudspeaker trs.
Cuya: Takde, cter stat cmni~


Okehh this is sucks enough. Tht boy cakap laki aku nih bukan bukan. Kebetulan, gadis si Z tuh adik angkat alang lahh kununnya. Then ckp yg busukbusuk aje tentang alang. Fuck lahh wehh *mule na mencarot bykbyk. Grr!! Z cube nak burukkan jejake aku :( Aku kenal mamat aku. Plus, family kitorang mmg da saling kenal. Family da kenal each other duluuuu, baru anak anak bkawan. OTW balek tuh, alang diam jekk. haisss, tak suke:( Then maybe diek sedar aku bt muncung itek aku kot. Then kitorg gelakgelak denga lagu 'PUJAAN MALAYA'. haha, penyanyi tuh pelat S wehhh! Aiyak, tibe otak blank. Takpelahh, naty lau tibe ade idea ke, wa update. Tu pon lau rajin. HAHA:D

p/s: Jantan, lau kau bace ni, i tell you haaaa. Kau hutang aku satu penumbok. Jangan ingat aku tak brani. Aku tak CAKAP GEBANG cam kau lah jantan. Ayuh berkata kata dengan jari tengah aku, shit.