Meet Again:)

Okehh, lau ikot yang dijanjikan, die akn amik aku jam 2petang. But aku kol dy jam 1.20 pon diek belom sipa lagi. Aiyakk, nyirap! Okey, lau takpat nak jupe rini, len hari boleh jupe kan syg? Tapi die gese gak so, okay je lahh. Janji dengan cuya will meet her around 3. Adat berjanji lahh kan. Aku jarang amalkan 'Janji Melayu'. So aku tebus balek kelambatan tuh dengan menyuruh si jejake aku pi amek Cuya kat melawati. Yelah, kepong melawati dah dekat da tuh kan? P je lahh amek. Haha:D So, mmg syg p amek cuya kat sane. Penat tangan taip2 utk 2org dalam satu mase. Bile dpt msj dari syg, forward to cuya. Ble dpt msj dr cuya, forward to syg. Padahal dorg ade num each other jd perlu ke bt keje 'Tige Segi'? =|

Then, syg dah sampai bersama cuya! Hoyehh, redah jammed yang tak brape nak jammed tuh. Bolehh la, 30mint sampai area KL dah:) Then pusing2 carik shawl dengan syg and cuya kat area TAR. Maaf ye kalian, aku mmg cerewet siket. Itu, taknak. Ini, huduh. Itu, tak seswai. Ini, tak bape kene. Aiyarkk, penat pusing tapi tak banyak yang aku dapat. Takpe, atleast still boleh btemu dengan 2org feveret aku:) Act, aku da janji dengan epain and gadis diekk. Tapi ats kesulitan yang dihadapi, aku tpakse cancel an. Tp ble plan dah go on spt byase, aku lupe nak update Epain. Agpon time tuh da around 5, so cam lau update time tuh mst tak berape berkesempatan kan?

Berbuke? Kami nak g kepcie seberang SOGO tuh tp penuh! Tu lahh, aku da ckp papehal tempah tempat dulu. Masing2 degil, hamek kau! G foodcourt SOGO lakk, ase mmg tade harapan nak berbuke nih. Yalah, ari sabtu, nak raye plak tuh kan. Mmg packed kot manusie kat sini. G foodcourt, mmg dpt tempat. Tp ble tgk org yg beratur nak beli mknn tuh. Haiss patah smgt wehh. Takpelahh, kami beralah. Pegi jek kat market, beli air sbg alas tuk berbuke. So kami berbuke dengan air je lah dulu then br g mamak. Nasib mamak tuh tak penuh sgt.

Syg sll manjekan aku. All my stuff diek pegang an. Makan pon diek tlg suapkan. Ohh syggg~ Dah stat rindu blek dah :( Then bpisah dgn Cung and Cuya kt depan kepcie. So byebye korg. Wa pulang bsame syg dulu yer? Dalam kete tuh aku tak penat ckp yg aku syg kan diek. Okayy, mmg aku sedikit emo time tuh:( Then diek tunjuk jalan shortcut lau ade jammed area depan IOI. Haha, camne budak kepong leh tau jalan2 kt area puchong pdhal aku yg stay puchong lebeh 10tahun pon taktau sgt? Haha:D Then dye tunjuk area rumah besar kat atas bukit tuh. View dari sane cantik sgt. Thanks syg:) Bile lalu Puchong Perdane, hati dah start sebak sebab. Yalah, taknak jauh dr die:( So die anta depan umh. Dari mule ilek je but then br prasan spek diek dlm handbag so pggl diek balek tok pulang an spek. Bile dye u-turn balek tuh yg tak tertahan sebaknye tuh. Cepat2 soh syg balek sbb taknak diek npk aku sedeh. HAHA, hati tisu lah kau sara!

Jadi, itu saje yg nak dikongsi kali ni. Thanks to Cung, Sygg, andd Cuya teman aku yg cerewet nih berpusing pusingg:) Maaflahh sbb berbuke tuh aku da jnji nak blanje, mkn pizza keee. Tapi nasi ayam mamak yg kite dpt. And full of kari! Sumpah tak tertelan. Feeling na makan lak mmg out. Tapi sygg suruh jadi, telan aje sbg alas perot.

I do miss him even we met 5mints ago:'( Nway, Cuya bought me a handbag. Thanks sygggg:) For you will be nex time k? I love you suriayanty.